1 mrt 2017

Vijf kaarten, Gelli Plate, Encoustic wax, en Distress inkt achtergrond

Als Designer voor De Stempelwinkel  mag ik weer een plate uitzoeken om
in het zonnetje te zetten. Deze keer heb ik voor Silhouet stempels gekozen.
Je kan hiervoor een heleboel verschillende achtergronden gebruiken.
Voor de eerste kaart heb ik een achtergrond met de Gelli Plate gemaakt.
De silhouet stempel heb ik hier en daar met kleurpotloden ingekleurd.
Nog wat strass steentjes uit mijn voorraad en meer heeft de kaart naar
mijn idee niet nodig.

Voor de volgende twee kaarten heb ik eerst de silhout stempel gestempeld met
 Stazon inkt en daarna met encoustic wax gewerkt.



Voor deze vierde kaart heb ik eerst een achtergrond met Distress inkt en veel water
gemaakt en hierop de mooie silhouet stempel gestempeld
Omat spelen met encoustic wax zo leuk is heb ik op een
strookje wat over was de vlinders gestempeld en daar een tag 
van gemaakt.

 Als laatste een achtergrond van spray-inkt. Ook hier de stempels
van de plate van de maand.

 
Bij de De Stempelwinkel Designteam blog vind je alle gebruikte stempels.
Er zijn heel veel mogelijkheden met deze mooie plate er komen deze maand
meer kaarten met deze stempels. Leuk dat je even kwam kijken.

Groetjes Janny

3 opmerkingen:

  1. Oh, Janny, was für traumhafte Werke.
    So wunderschöne Karten.
    Als Kind habe ich Encoustic auch öfter gemacht. Es war faszinierend, wenn ich über das Wachs gekratzt habe, was für herrliche Farben zutage kamen.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe ze elk op eigen manier zo dromerig-fantasierijk zijn! Mooie lap... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny