20 jan 2017

Voortgang met mijn moeder. Heb je nog een kaartje over?

Na het berichtje over mijn moeder die ziek is wil ik jullie toch vertellen hoe het nu met haar gaat. 
Ze is haar blaasontsteking kwijt en ook haar verkoudheid is zo goed als weg. Het is alleen schrikken hoe groot de impact van een ziekenhuis opname is als je 92 jaar bent. Ze heeft een plekje gekregen in een leuk verzorgingshuis. De kamer is wel kleiner maar we hebben er een leuk en gezellig plekje van kunnen maken. Het personeel en de vrijwillergs zijn ontzettend lief en zorgzaam voor haar.
Ze is alleen al haar routines kwijt en dat valt niet mee voor mijn moeder. Ook is ze nog ontzettend snel moe. Het verschil is echt groot als je het met de kerst vergelijkt. Ik hoop dat ze nog een stuk opknapt en dat ze snel wend. Ze heeft tot een half jaar geleden nog kaarten gemaakt maar nu is dat eigenlijk over. Ze vind kaarten nog steeds erg leuk. Heb je een kaartje over en wil je de moeite nemen haar een kaartje te sturen. Ik denk dat ze dat heel leuk zal vinden. Laat het dan weten in een berichtje hieronder dan stuur ik je haar adres.
Dank jullie wel voor alle goede wensen voor mijn moeder.


Nog heel even over de krabbels hieronder. Ik vond het leuk om te doen. Eerst druppels aquarelverf en daarna gewoon gekeken wat kan ik ermee en dit is het resultaat.

Groetjes Janny

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat jet toch weer een stuk beter met je moeder gaat!
    Je kaart is er een waar ik een tijdje naar bleef kijken; zoveel mooie kleine details!
    Geef mij haar adres maar, dan stuur ik graag een van m'n kaarten... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, fijn dat je moeder weer opknapt hopelijk kan ze nog enkele jaartjes genieten!!! Je mag gerust haar adres geven om een kaartje te sturen hoor Janny !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het wat beter gaat met je moeder en een ziekenhuis opname heeft enorm veel impact. Hopelijk wet ze snel in het verzorgingshuis.
    Je kaart is mooi leuk wat je met wat druppels verf kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat het beter gaat Janny ja is natuurlijk altijd wennen en vooral met zo'n leeftijd.

    je kaart is weer goed gelukt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verkassen op deze leeftijd brengt meestal problemen met zich mee, Janny.
    Is er een kans, dat ze nog weer naar haar eigen plekje kan binnenkort??
    Hoop ik voor jullie beiden en misschien volt je moeder zich daar beter bij, maar ja, dat moet dan wel verantwoord zijn - zucht. Moeilijke situatie.
    Wens jullie beiden sterkte.
    Stuur haar met alle liefde een kaart, doe haar adres maar via een pb.
    Lieve groeten voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fabulous, lovely colours.
    I hope your mother soon settles into the nursing home and makes good progress.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vergeten naar het adres te vragen van je moeder zodat ik haar een kaartje kan sturen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny