26 mei 2016

Twee gezellige kaarten met distress inkt .... na een drukke periode..

Ik ben even niet zo veel in blogland geweest. Ik had een drukke periode. 
We zijn nog steeds aan het klussen in huis en tuin.
Ook had ik een hoop te regelen rond de 92e verjaardag van mijn moeder.
Dit heugelijke feit heb ik in allerlei delen met haar gevierd.
Dus als iemand mij miste ik ben er weer. 


Dit keer met twee kaarten
die ik al een poosje geleden had gemaakt.


 Beide kaarten hebben een achtergrond gemaakt met distress inkt.
Daarop gestempeld en bij de eerste kaart weer gekleurd nadat ik iets
had weggewassen met water. Ook heb ik een kanten malletje gebruikt.
Bij de tweede kaart heb ik ook embossingpoeder gebruikt.


Groetjes en tot een volgende keer.
Janny

11 opmerkingen:

  1. Beautiful cards. Thanks for sharing with us over Inspiration Destination. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
    je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt de bovenste is mijn favoriet

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en nog gefeliciteerd met je moeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwei unterschiedliche, wunderschöne Karten.
    Mit nostalgischen und auch mit modernen coolen Akzenten.
    Klasse, Janny, super gemacht.

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer lekker verschillend en beide zonnig! De 2e trekt me iets meer; veel mooi gecombineerd! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Both your cards are gorgeous. The backgrounds are fabulous. Love them both. Thanks for joining in the fun at Simon Says Stamp Anything Goes Challenge :) Gayatri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How fabulous and gorgeous colors! Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge "Anything Goes". Please check back to see if you are a winner!
    crafty hugs,
    de
    P.S. I'd love for you to visit my personal blog if you have a chance. Thanks!
    {Creative Smiles}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee schitterende kaarten! En nog gefeliciteerd met je verjaardag van je moeder.
    Wat een mooie leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow that is quite the amazing candle on your mother's cake. Beautiful cards with wonderful colourful backgrounds. warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the backgrounds you created on these! That lace stencil is so elegant and I love the grungy feel of the second card.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny