9 apr 2016

A flower is a gift of....Twee kaarten...

Deze keer heb ik gekozen voor een simpele Cas-kaart met deze mooie stempel.
Verder heb ik deze kaart eenvoudig gehouden De achtergrond heb ik met water en
Distress inkt gemaakt. Ook een toepasselijke tekststempel gebruikt. Deze kaart heb ik 
gemaakt voor het Designerteam blog van de Stempelwinkel. Daar kun je de 
stempels en materialen vinden die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Het is leuk om daar ook even te gaan kijken.


Ik heb twee keer een bijna of zo goed als dezelfde gemaakt en dat
kwam omdat mijn moeder hem zo mooi vond en ik de eerste
nog niet kon versturen. Dus heb ik er nog een gemaakt en aan haar
gestuurd. Inmiddels staat hij bij haar te pronken en is ze er blij mee.
 De gebruikte materiale zijn hetzelfde als de eerste kaart
alleen een heel klein beetje anders van opbouw.



Vandaag is het de eerste dag van de Art Specially en daar ben ik ook
op zoek naar nieuwe materialen en ideeƫn. Wie weet ontmoeten we elkaar.
Bedankt voor het langskomen en ik kijk uit naar jullie berichtjes
Groetjes Janny

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gedaan Janny , beide zijn super!! Ik ben blij dat we elkaar nog eens gezien hebben op het Event van het jaar!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty design. Love your card. Thanks for sharing at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both cards are lovely but I particularly like the firsts one as it is light and spring like. Thanks for joining in with us over at myshericrafts this time around.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kaarten! Moet zeggen dat de CAS/1e kaart m'n favoriet is, komt door de stijl... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous!

    Thank you for participating in the OSAAT "Anything Goes with Distressing" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!! Thanks so much for participating in our "A Beautiful Mess" challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow..both the cards are beautiful..love the way you have created the background.Thank you for joining us at A Beautiful Mess.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So beautiful and artistic. Thanks for joining our challenge at My Sheri Crafts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 beautiful cards.....love the colours! Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
    hugs Jo x
    Dt

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny