13 nov 2015

Time flies

Ik zag challenge 33 van IndigoBlu Time Flies. Aangezien ik dat wel een
leuke uitdaging vond  heb ik de stempels opgezocht van IndigoBlu en dit is het
resultaat. Ik heb maar een deel van de tekststempel aan de buitenkant
 geplakt en de rest zit aan de binnenkant. De kaart is ook  voor de 144e challenge
 van Artistic Inspirations - AG/ twist of Feminine Ook heb ik de kaart gemaakt 
voor de november challenge van Craft Stamper - Anything Goes


Ik heb voor deze kaart eerst een achterkant gemaakt met een mal
en distress ink. Daarna een vel papier bewerkt met aquarelverf en heel 
veel water. Hierop heb ik gestempeld en de vlinders weer uitgeknipt.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Janny

12 opmerkingen:

  1. Gorgeous design, love it very much the textures and colours are fantastic xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaart weer! Mooi die achtergrond en ook de vlinders! Gaaf hoe je het gedeelte daarvoor maakt; geeft een mooi effect! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOVE your card.
    Thanks for joining us in the challenge at Craft Stamper
    xxx Ellie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a striking design and lovely combo! Thank you for joining us at the Craft Stamper Challenge and IndigoBlu challenge blog:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! Love those embossed clocks. Thanks so much for playing along at Craft Stamper Take It, Make It!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty, love the colour combination! Thank you for entering the IndigoBlu Challenge. Kay x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful work and thankyou for joining in the Indigo blu challenge and good luck! Hugs rachel x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Janny, leuk dat je mee doet met de challenge van IndigoBlu.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thank you for joining in with the Craft Stamper Challenge .... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny