19 aug 2014

Een mooie dag gewenst

Eigenlijk zit ik nog in een soort zomerstop maar ik ben gisteren toch wat kaarten gaan maken en dit is er een van. Vandaag tijdens het rondkijken zag ik de blog van Chocolate Baroque. een kleurenchallenge week 1. Dus doe ik op de valreep toch nog mee. Voor de achtergrond heb ik Encoustic wax en een tekststempel.

Ook gebruik ik de kaart voor de challenge van: Moo-Mania Hot Summer en Our Creative Corner - Summertime . De andere kaarten komen later. Hopelijk heeft iedereen een fijne zomer.

                                                                   Groetjes Janny

9 opmerkingen:

  1. ach, echte zomer is het toch weer niet meer =(
    dus zou ik zeggen, laat je volledig gaan, wat moet een mens met dit weer anders doen ?
    een leuke, zonnige kaart,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Jenny. The mix of the background you have created together with the lines of the Mack Windows gives a stunning effect. Thank you for playing along with the Chocolate Baroque Color Challenge.
    Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry for the typing error Janny.
    F x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Janny wat prachtig , super hoor!!! Wat een prachtige achtergrond helemaal in evenwicht met de mooie voorgrond , en dan die woorden die er helemaal bij passen , echt schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful creation! Thank you for sharig MOO MANI & MORE!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart en in mooie kleuren Janny.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card, Janny.

    Thank you for joining us at MOO-MANIA & MORE

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny